tammikuu 2020

Osoite
Satakunnankatu 56

Toimitilat käytössäsi

Parkkistupa on sijainnut Satakunnankadulla vuodesta 2003 lähtien. Tuvalla järjestetään monenlaista toimintaa ja tiloja voi myös vuokrata. Parkkistuvan tilat ovat oiva paikka järjestää tapahtumia ja kokoontumisia, olet sitten yhdistyksen jäsen tai et.

Toimisto on auki joka kuukauden 1. ja 3. tiistai klo 13-16. Jos kyseinen päivä on pyhäpäivä, toimisto on auki heti seuraavana arkipäivänä. Paikalla on yhdistyksen jäsen tai jäseniä. Heiltä voit saada vertaistukea ja monipuolista tietoa yhdistyksen toiminnasta.

Tuvalla on vireää toimintaa ja suurin osa yhdistyksen tapahtumista järjestetäänkin siellä. Jos haluat liittyä jäseneksi verkkosivuston kautta, voit viimeistellä jäseneksi liittymisen toimistolla sen aukioloaikoina. Jäseneksi voit liittyä myös tapahtumissa ja erilaisissa tilaisuuksissa täyttämällä lomakkeen.

Toimiston puhelinnumero on 050 566 9588. Yhdistyksen asioissa voi soittaa arkisin myös yhdistyksen matkapuhelimeen 050 307 3470, johon vastaa puheenjohtaja Osmo Kaikuvuo.

Parkkistupaa vuokrataan erilaisiin käyttötarkoituksiin, voit järjestää esimerkiksi syntymäpäiväjuhlasi tai muut merkkipäivät tuvalla. Tilaa vuokrataan jäsenien lisäksi myös muille.
Tuvalla on tuolit ja pöydät 30 henkilölle ja astiasto 50 hengelle. Pitempiaikaisen vuokrauksen hinnasta voidaan neuvotella sopiva hinta. Kysy rohkeasti!

Vuokra jäsenille 50 €/päivä

Vuokra ei-jäsenille 120 €/päivä

Tuvan tiedustelut puh. 040 593 0693/emäntä Raija Hemmilä.
Voit tulla tutustumaan tilaan etukäteen. Tervetuloa!

Tampereen parkinson-yhdistys ry:n toimitilat.
Parkinson-yhdistys ry:n toimitilat
marker