Yhdistyksen toiminnasta ja Parkkis Mansesta-lehdestä

Yhdistyksen toiminta on ollut muutamia yksittäisiä kokoontumisia lukuun ottamatta tauolla jo jonkin aikaa. Tilanne on meille kaikille erittäin ikävä, mutta valitettavasti kokoontumisia koskevat suositukset ja rajoitukset ovat edelleen voimassa. Haluamme toimia vastuullisesti, joten yhdistyksen kaikkea toimintaa ei vielä päästä jatkamaan.

Yhdistyksen hallitus päätti viimeisessä kokouksessaan, että tämän vuoden ensimmäinen Parkkis Mansesta-lehti jätetään julkaisematta. Toiminnan ollessa tauolla ei materiaalia lehteen oikein ole saatu.

Jäseniltä on tullut paljon toiveita ja kyselyitä siitä, olisiko edes jotain toimintaa mahdollista jatkaa. Keskustelimme hallituksessa asiasta, ja päätimme aloittaa keskiviikkoisin peli-illat, perjantain tuolijumpan tilalla ulkoilua porukalla, sekä maaliskuun alusta päivystykset.

Toiminta jatkuu siis seuraavasti:

• Peli-illat joka keskiviikko klo 16.00 (alkaen 24.2.)
  • Ulkoilua yhdessä perjantaisin klo 13.00 (alkaen 26.2.)  Kokoontuminen Parkkistuvalla. Jokainen on tervetullut sellaisena ja sen kuntoisena kuin on. Tärkeintä on, että tulet mukaan tuulettumaan.
  • Päivystykset Parkkistuvalla kuukauden 1. ja 3. tiistai klo 13.00–16.00 (alkaen 2.3.)