Yhdistyksen toiminnasta ja Parkkis Mansesta-lehdestä (päivitetty 10.5.2021)

Artikkeli päivitetty 10.5.2021

Toiminta tauolla päivystyksiä, peli-iltoja, Pelkkistä ja Yhteisötanssin etäpajoja lukuun ottamatta toistaiseksi.

Toimintaa jatketaan kun rajoitukset ja suositukset sen sallivat.

Yhdistyksen toiminta on ollut muutamia yksittäisiä kokoontumisia lukuun ottamatta tauolla jo jonkin aikaa. Tilanne on meille kaikille erittäin ikävä, mutta valitettavasti kokoontumisia koskevat suositukset ja rajoitukset ovat edelleen voimassa. Haluamme toimia vastuullisesti, joten yhdistyksen kaikkea toimintaa ei vielä päästä jatkamaan.

Yhdistyksen hallitus päätti viimeisessä kokouksessaan, että tämän vuoden ensimmäinen Parkkis Mansesta-lehti jätetään julkaisematta. Toiminnan ollessa tauolla ei materiaalia lehteen oikein ole saatu.

Toiminta jatkuu siis seuraavasti:

• Päivystykset Parkkistuvalla kuukauden 1. ja 3. tiistai klo 13.00–16.00 (alkaen 2.3.)
  • Yhteisötanssin etäpajat tiistaina 10.5. ja 18.5. klo 15.45. Lisätietoja ja ilmoittautumiset hamalainen.marjo(at)gmail.com.
  • Peli-illat keskiviikkoisin klo 16.00
  • Pelkkis ja kuntosali Tenniskeskuksella tiistaisin klo 10.00-12.00 (myös kesällä)