YHTEISÖTANSSI JATKUU ETÄOPETUKSENA

YHTEISÖTANSSITUNNIT JATKUVAT ETÄOPETUKSENA

Pirkanmaan Tanssin Keskuksen (PTK) ja Tampereen Parkinson-yhdistys ry:n TEIJO-kulttuurihyvinvointitoiminnan yhteisötanssitunnit jatkuvat koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan ajan etäopetuksena. Ryhmän vetäjänä toimii tanssitaiteilija Marjo Hämäläinen ja muusikkona Eero Pekkonen.

Etätunneille osallistutaan sähköpostitse saatavan linkin kautta. Opetus ei jää talteen, vaan siihen osallistutaan linkin kautta livenä. Osallistujan ei tarvitse kirjautua, vaan etäyhteyteen pääsee liittymällä vierailijana.

Osallistujilla pitää olla käytössään nettiyhteys ja näyttö (esim. älypuhelin, tabletti, tietokone). Opetus suunnitellaan siten, että siihen riittää kotoa ”raivattu” tila esim. olohuoneen lattia.

Mikäli haluat liittyä etäopetukseen, anna sähköpostiosoitteesi PTK ry:n toiminnanjohtaja Piia Kulinille joko sähköpostitse piia.kulin@sisasuomentanssi.fi tai puhelimitse 050 552 1138. Ryhmään voi liittyä missä vaiheessa tahansa.

Kevään yhteisötanssien aikataulu on seuraava:

Ti 21.4. klo 15.30-16.45
Ti 28.4. klo 15.30-16.45